Kutyák macskák egyebek.

Kutyák macskák egyebek.

Morgok 1.

2024. április 10. - Hétköznap állatokkal

Esküszöm én megtettem mindent,hogy megértsem ezt az egészet,de nem megy.Akkor sem ha a szemeim kijönnek a helyükről mint a pucércsigának a figyeléstől. A második igen magas színvonalú videóba botlok bele,amik arra lettek létrehozva ,hogy a gazdik jobban boldoguljanak a kutyájukkal. Ami egyébként egy nagyon jó ötlet. És akkor itt jön az én begyökeresedett,megkövült felfogásom,ami tudom,ósdi ,meg persze régen így volt,de mára a tudomány meg a kutatások! Könyörgöm értem,hogy vén vagyok,de ötven éve foglalkozom ezzel és felmerül bennem némi rút, büdös kétkedés. Rendben van ,hogy az előadók olyan neveket aggatnak magukra amit nem is tudok kimondani. Az is rendben van,hogy lassan új nyelvet találnak ki a módszereikhez mint Tolkien. De könyörgöm az nincs rendben,hogy minden problémára ugyan azt a megoldást próbálják ráhúzni,és azzal is vannak gondjaim, hogy a főszereplőt,a javítandót,az ebet szinte meg sem nézik. Nem hallottam kérdéseket a családról a felmerülő emberek közötti bajokról,ami legtöbbször a kulcsa a kutya viselkedésének. Könyörgöm,legalább próbáljuk meg feltérképezni magunknak az állapotokat,és csak utána térjünk rá a javasolt kezelésre. Talán így kevesebb boldogtalan gazdi és több boldog kutya lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://jooistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr3318376869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása