Kutyák macskák egyebek.

Kutyák macskák egyebek.

Ezért jöttem.

2024. március 02. - Hétköznap állatokkal

fb_img_1697785009784.jpg

 

Talán ötven éve is megvan már ,hogy napjaimat állatok társaságában töltöm. Kutyák,macskák,békák,gőték ,sünök és madarak meg még a fene sem tudja mik. Ez az idő megtanított arra,hogy ők azok akik sózzák egyszerű életünket, színt visznek szürkeségünkbe. Találkoztam közülük olyanokkal, akiktől több jót tanultam,több bölcsességet kaptam mint az emberek többségétől bármikor. Egyre villanak fel előttem ezek a csodálatos lények és hihetelen mód nem fakulnak az emlékeimben. Harcaink miket együtt vívtunk betegséggel,öregséggel,nyomorral,a kínzásokkal. Itt vannak bennem mind. Ezért is döntöttem úgy,hogy leírom fél évszázados tapasztalataimat ,az ő történetüket. Kérlek fogadjátok szeretettel. 

 

Joó István.

A bejegyzés trackback címe:

https://jooistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr2218343619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása