Kutyák macskák egyebek.

Kutyák macskák egyebek.

Nudlik napja van!

2024. április 01. - Hétköznap állatokkal

Talán véletlen,talán sors de mikor kiírta a tabom,hogy nem hajlandó tovább magába gyömöszölni a hülyeségeimet,és irgumburgum azonnal töröljek valamit,belefutottam néhány régi firkámba. Olvasgattam,már éppen törölni akartam ,mikor beugrott,hogy április 1 van,ami nem csak a bolondok napja,néha húsvét,hanem a nemzetközi Bull terrier nap is. Így úgy döntöttem,Nudli barátom emlékére kiteszem. Legyen boldog minden élő és valaha élt paprikafejű. Szeretlek benneteket.

 

Ülsz! Az most melyik? Jaaaaa,tudooom! Mikor lerakom a seggem és csak nézek ki a fejemből! Az nekem megy! Figyu,most leülök! Ja,nem. Előtte megnézem ezt a repülő virágot. Repked itt pár belőlük. Hopp,ezt bekaptam. Pfuuuj,nem finom! Akkor ugrálok egy kicsit. Pörgettyűzök jobbra,most egy kicsit balra. Ki rakta ide ezt a fát? Mi az,hogy talán ötven éve itt van? Akkor miért nem láttam? Most rendesen belevertem a búrámat. Mindegy,ne kényeskedjünk. Kicsit kukacolok a hátamon.... Mi az ,hogy ülsz? Mit ugrál ez itt állandóan ? Nyugiii ,az élet szép,csak ne egyél repülő virágot mert keserű. Most meg nyomkodja a hátsómat. Mondom tudok ülni! Na figyelj,megmutatom. Nekem ez semmi. Rezzenéstelenül fogok ülni!

Jééé,repülő!!!!

fb_img_1652171267723.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jooistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr6718368409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása