Kutyák macskák egyebek.

Kutyák macskák egyebek.

Nem adom a gyomom!!!

2024. augusztus 05. - Hétköznap állatokkal

Vannak olyan dolgok amik meghökkentenek és csak a millió éves örök kérdést tudom hebegni:Miért? Közel tíz éve használok napi szinten gyógynövényeket. Furcsán bizalmatlanul kezdtem,tele elfogultsággal,hitetlenkedéssel. A kíváncsiság,ez a velem született átokáldás akkor támadt fel a növényekkel kapcsolatban,mikor az a kutya aki egy szobanövény elfogyasztása után megmérgeződve nem reagált a gyógyszerekre ,de mikor kicipeltem a levegőre ,odatotyogott a csipkebokorhoz és kétpofára ette a bogyókat. Rövidesen talpra állt teljesen ,viszont a kép ahol a beteg eb habzsolja a bogyókat, mélyen belém ivódott. Aztán olvasni kezdtem ,egyre több növényt próbáltam ki elsőnek magamon. Nem volt ebben rendszer,meg tudomány, csak a tapogatózás. Aztán szünet következett,elmaradtak a teaforralós kúrák, mígnem egyszer évek elteltével,Papa az öreg kutyamesterem nagyon beteg lett. Kihívtam a dokit,aki nézte a remegő lábain alig álló kutyát ,és közölte hogy napjai vannak hátra. Elhajtottam ,ölembe vettem az öreg, gyönyörű kutyafejet és mesélni kezdtünk egymásnak. Megbeszéltük,nem adjuk fel,pucoljon az örök csendbe aki akar ,mi harcolni fogunk. Percenként loptuk vissza az életét a csönd fekete királyától. Kilószám gyártottam a gyógyvajákot,beletéve mindent ami jó lehet. Visszanézve szerencsénk volt,hatott. Még közel két évet kaptunk egészségben,és úgy tudott elmenni csendben,jó vénségben, ami méltó volt hozzá. Itt aztán nagyon fúrta az oldalamat valami. Ha ezek a növények ennyire jók, akkor miért nem használjuk őket? Aztán lassan megértettem. Egy oldalról azt,hogy az egész hozzáállásunk hibás. Tünetek után kezelünk,és a tünetek szinte soha nem fedik fel honnan ered a baj. Hiába kezelek egy izületi gyulladást,ha a vese beteg és ezért alakult ki a gond. Gyógyítom az izületet,de amíg nem jön helyre a vese,nem lesz javulás. A másik pedig a gyógyszerekbe vetett vak hit. Jól koreografált folyamat vezetett odáig ,hogy semmi másban ne bízzunk. Mostanság kezdett változni a helyzet. Egyre többen nyúlnak vissza a természetes orvosságokhoz,talán ezért,de a nagy fehérköpeny lobbi harcot hirdetett a gyógyfüvekkel szemben. Persze érthető,mert hatnak. Tiltani akarják többek között az orbáncfüvet ,a citromfüvet és még sok hasznos növényt. Az orbáncfű egy zseniális gyógyszer a depresszióra,a citromfüvet évek óta használom nyugtatóként gyengébb idegrendszerű kutyákon. Működik.

És igen. Be lehet tiltani,mint annyi mást a világon. De ezt az árokpart nem tudja ,és vidáman osztogatja őket. Addig pedig nekem is lesz ,az biztosimg_20240805_104037_400.jpg.

A bejegyzés trackback címe:

https://jooistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr1918460735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása